Hamachi najčastejšie otázky

Neviete si s niečím rady? Máte problém s programom Hamachi a neviete čo s ním? Než kontaktujete technickú podporu, skúste sa pozrieť, či Váš problém nie je vyriešený už nižšie. Pokiaľ nie je a alebo ak opísaný spôsob nepomôže, potom kontaktujte oficiálne technickú podporu Hamachi LogMeIn, ktorá vám určite vrelo pomôže. Nižšie nájdete zoznam najčastejších problémov, alebo otázok, ktoré sprevádzajú buďto samotnú inštaláciu programu Hamachi, alebo jeho samotnú prevádzku. Dôrazne odporúčame prečítať všetky informácie na tejto stránke, pretože je tu detailne popísaný každý viac známy problém, na ktoré môžu používatelia pri používaní programu naraziť. Ďalším dôvodom, prečo je vhodné si prečítať túto stránku je ten, že ak kontaktujete technickú podporu, budete pravdepodobne čakať dlhšiu dobu na odpoveď a dôvod je ten, že Hamachi LogMeIn používajú státisíce užívateľov a oficiálne technická LogMeIn podpora spracováva primárne otázky užívateľov, ktorí majú zakúpenú premium licenciu a ostatní užívatelia s licenciou Basic musí čakať, až sa dostanú na rad.

Všeobecný najbežnejší problém VŠETKÝCH užívateľov

Najväčší a najbežnejší problém všetkých užívateľov býva FireWall. V 75% všetkých prípadov riešených technickou podporou, bol problémom firewall. Preto vo všeobecnosti platí, že FireWall nesmie byť zapnutý, pretože sa môže väčšinou stať, že Hamachi nepobeží.

FireWall

Existujú dva druhy firewallom. Prvý typ je tzv. Softvérový, ktorý je nainštalovaný v PC a monitoruje prácu cez vybrané porty a taktiež dianie v počítači. A druhý typ je tzv. Routerový, ktorý sa nachádza u väčšiny routerov. Tie sa používajú na pripojenie dnešných väčšiny ADSL pripojenie a taktiež WAN (WiFi). Teda odporúčame vždy FireWall vypnúť alebo im povoliť komunikačný port. Aký je to typ portu a ako sa to robí máte popísané v dotaze: "Žltý indikátor".

Ostatné Hamachi problémy

Žltý indikátor

Publikované: 17. 10. 2023

Štítky: hamachi | hamachi návod | hamachi problém | hamachi manuál | hamachi inštalácia